dinsdag 17 maart 2015

Zwangerschap week 27

Week 26 is niet online gekomen wegens technische redenen. Maar zoveel was er ook niet veranderd met week 25. Week 27 van mijn zwangerschap was wat vermoeiend en ik wou zoveel dingen gedaan hebben. Wat het uiteindelijk toch niet werd.
Ik had een soort van nesteldrang zoals ze dat noemen. Alleen ik kon niet naar de winkel om nog wat nodige dingen te halen en de babykamer of nja babykamer.. Jazz dr nieuwe kamer, daar moet nog steeds een vloer in. Dus ik kon er niet aan beginnen. Waarom zijn mannen zo traag met zulke dingen? Dus wat doen we dan met het mooie weer? De balkon schoonmaken en een beetje opknappen. Met de nodige pauzes er tussen. Want Goh het is toch best zwaar als je steeds moet bukken en verplaatsen en weggooien. Het ziet er nu een stuk gezelliger uit. Vriendlief vindt het te vrouwelijk. Maar ach wat geeft het.

Ik heb nog steeds niks gehoord over de suikertest. Misschien dat ik er vandaag wat over hoor want vandaag moet ik naar de verloskundige. Zolang ik niks hoor is het goed zei ze me nog. Ook zullen vandaag mijn ijzerwaardes worden gecontroleerd. En ik moet het hebben over die vervelende krampen die ik ongeveer 4x per dag heb. Het voelt echt niet fijn aan. Zeker niet als je er wakker van moet worden. Ik moet het aangeven omdat de zwangerschap met Jazz niet over rozen ging. Weinig vruchtwater en vroege weeën etc. Dus ze houden me extra in de gaten. Ik vind het wel best.

Ik ben onwijs moe de laatste tijd en kan zo in slaap vallen. En geloof me elk moment pak ik ook. Ik trek het anders niet en wordt helemaal naar van.

Jazzlynn vindt het fantastisch om met haar broertje te spelen. Samen tikken ze wat af. Ook geeft ze de hele tijd kusjes aan mijn buik. Ik vraag me af of ze het een beetje door heeft. Want ze doet wel steeds voorzichtiger zonder dat we het ook maar aangeven. De hele tijd knuffelt ze mijn buik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten