woensdag 1 april 2015

ABC Design Zoom

Een paar weken terug heb ik deze wagen gehaald. Een tweedehandsje, vandaar de kleur verschil. Door de zon is hij verkleurd. Er is heel zuinig mee omgegaan voor een marktplaats item. De meeste wagens zijn vaak al op. Dus het is echt zoeken naar een goede wagen.
Ik had mijn oog eigenlijk op de Bugaboo Donkey maar de prijs schrikt heel erg af. Ook tweedehands zijn de prijzen gewoon niet te doen. Dus ik dacht dan halen we wel een Topmark nieuw. Ik was even aan het rondneuzen op marktplaats en zag voor een heel zacht prijsje deze wagen. Er zaten 2 reiswiegjes bij, ik heb er maar 1 nodig. En 2 buggyzitjes, dat is handig. Want rond de tijd dat baby daar in zit is Jazzlynn twee en wintertijd. Dus kunnen ze beide erin. Zo niet was het voor die prijs zeker geen moeite om een nieuwe zit te kopen.

De hele wagen met alle onderdelen die ik net op noemde neemt wel veel ruimte in de auto in beslag. Dus ga je met 2 baby's op pad (denk de buggyzitjes even weg, logisch) dan raad ik wel aan om met de maxi cosi te gaan. Dan valt het opzich mee qua ruimte. 

Ik heb hem met het uitlaten van de hond (Denk even een hond in tot kniehoogte en de sterkte heeft van een paard, op sommige momenten) even uitgetest. Daarbij maakte ik de foto helemaal bovenaan. Hij stuurt heel makkelijk voor zo'n groot ding. De rem is ook makkelijk. Je moet op sommige punten wel even bedenken dat je wat langer bent als normaal. En wat ik het aller fijnste vind is dat de stoepjes zo soepel gaan! In de lift, deze is klein hier, past ie recht als ik de wagenbak er niet op heb en anders moet ie schuin. Maar het past op een of andere manier wel. Ook in de smalle gang neemt hij niet veel ruimte in. Ideaal dus.

Ik kan niet wachten tot ik hem echt volledig in gebruik kan nemen. Ik ga van het weekend de bekleding wassen, dan is dat ook gedaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten