vrijdag 20 maart 2015

Controle verloskundige

Afgelopen dinsdag was ik bij de verloskundige. Alles leek goed. Bloeddruk was goed en gewicht was ook netjes. In totaal ben ik 7.5 kilo aangekomen tot dus ver. Geen probleem denk je dan. Tot ze gaat voelen. Ik heb niet een joekel van een buik, dat was bij Jazz ook niet zo, dus maakte ze zich een beetje zorgen. Jazz was ook klein namelijk. Ze kon ook niet voelen hoe meneer lag. Ik moest dus snel een groeiecho krijgen vond ze. Maar eerst even naar het hartje luisteren. Dat is toch een heerlijk geluid!

Groeiecho werd dus gepland. Er was in de avond nog een plekje. Dat is snel! De kleine heb ik dus ook weer gezien. Het blijft leuk die echo's! Alles was goed hij werd rond de 1000 gram geschat. En alles zag er goed uit. Alleen hij lag met zijn hoofdje boven. Jazz lag rond die tijd al netjes beneden. Dus zit er niet helemaal op te wachten op dat gedraai. Past dat überhaupt wel?

Nieuwe afspraak moest gemaakt worden. Want de eerst volgende controle zou over 3 weken zijn, wat nu dus over 2 weken is. Maar er moet nog een echo bij. Weer een groeiecho. Ze houden me goed in de gaten. Aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant twijfel je of het allemaal wel goed zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten