maandag 16 maart 2015

Mommy Monday #2

Elke maandag komt er een Mommy Monday met de favorieten van de week. Van mijn favoriete snack tot film. Of iets anders. 

Wat is je favoriete drankje van de week?

Ik drink nu echt heel veel water. Meer dan goed is volgens mij maar ik heb dan ook heel veel dorst. Helaas is dat ook niet goed voor mijn blaas. 
Wat eet je op het moment graag?
Ik heb heel veel zin in pizza. Krijg de smaak niet uit mijn mond. Vooral met mozzarella. Gelukkig heb ik dat gister kunnen eten. 
Wat lees je nu?
Ik lees nu op het moment veel blogs. Vooral ikvrouwvanjou en joyfromjoyce zijn favorieten. En zo kijk ik er op nog meer.
Wat is je favoriete nummer van deze week?
 All that I am van Joe. Ik val er letterlijk mee in slaap. Ik slaap de laatste tijd veel maar ik kom wel moeilijk in slaap. Dit komt door maagzuur en omdat ik elke nacht levensecht droom. Oké,  dromen kunnen we het niet noemen, nachtmerries. En dan helpt het om naar Joe te luisteren voor mij.
Wat voor film heb je gekeken?
Tinkerbell and the Neverbeast. Zeg ik het goed? Jazz die keek er naar en ik keek mee. Alleen ik vond het maar een hele rare film dus was snel afgeleid. Jazz vond het gelukkig wel een leuke film. 
Wat moest je doen maar stel je steeds uit?
Het balkon moest nodig opgeruimd worden en grondig schoongemaakt worden. Het afvoer putje zat verstopt. Dit komt omdat de kattenbak er zowat naast staat en de kat daar regelmatig zit. Ook zaten er veren in en moest ik bloedspetters wegschrobben. Hoe komt dat daar denk je nu. Nou hier zitten blijkbaar niet zulke slimme duiven want als ze een kat ziet blijven ze zitten. En nu is onze kat gek op vogels. Dus die grijpt er af en toe een paar. En nee onze balkon is niet zo groot. Maar alles is nu opgeruimd voor het mooie weer wat moet gaan komen.


Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten