zaterdag 21 maart 2015

Samen zwanger tot twee keer toe


Van poppenwagen tot mama. Ondanks dat we het helemaal niet plannen zijn we onverwacht weer samen zwanger. Mijn beste vriendin en ik. Vroeger speelden we samen en natuurlijk ook ruziën. We kunnen alles aan elkaar kwijt. Maar dat we samen tegelijk mama werden en weer voor de tweede keer is wel heel gek. We wisten van niks.

Toen ik zwanger was van Jazzlynn kreeg ik niet veel later te horen dat ze ook zwanger was. Hey, dat is leuk! Ik was eind november uitgerekend en zij begin februari. Uiteindelijk ben ik begin november bevallen en zei eind januari. Grappig, ze schelen een paar maanden. Wij trouwens ook, ik november en zij juni. Hey, onze kleine vent kan nog op haar verjaardag komen. Ik ben nu dus begin juni uitgerekend en zij begin augustus. En we verwachten alle twee een jongen. Haar grote vent krijgt een broertje en mijn grote dame ook.

Het is leuk om als vriendinnen samen zwanger te kunnen zijn. Zeker als het niet zo'n heel groot verschil is. We lopen zowat gelijk. We kennen elkaar nu al iets van 18 a 19 jaar. Dat is lang, we hebben bijna een jubileum haha.

We kunnen gelukkig elkaars ervaringen delen. Hulp vragen aan elkaar. Maar dat niet alleen, we hebben steun aan elkaar. En het aller fijnste is nog wel; we go way back. We weten precies hoe we zijn en wat we wel of niet leuk vinden. Het is ook veel makkelijker om met een moeder bevriend te zijn en te blijven dan met iemand die nog geen moeder is. Hun snappen het als je niet kan en iemand zonder kind begrijpt het niet. Oké uitzonderingen daar gelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten