maandag 23 maart 2015

Mommy Monday #3

Elke maandag komt er een Mommy Monday met de favorieten van de week. Van mijn favoriete snack tot film. Of iets anders. 

Wat is je favoriete drankje van de week?
Groene thee. Maar dan de frisdrank versie. Zo nu en dan met koolzuur. Dat werkt goed tegen het maagzuur!
Wat eet je op het moment graag?
Ik heb trek in van alles maar niks smaakt goed. Alles smaakt opeens heel erg vies! Dus ik eet iets minder omdat ik ook zo'n last heb van maagzuur. Dus wel heel veel crackers.
Wat lees je nu?
Nog steeds lees ik meer een blog. Tenminste als ik er tijd voor heb. Nou ja tijd.. eerder puf. Ik ben zo moe En dan is lezen ook niet echt fijn om te doen.
Wat is je favoriete nummer van deze week?
Stand by me. Jazz vindt het prachtig dus het staat vaak op. Of we zingen het!
Wat voor film heb je gekeken?
Paddington! Super leuk om te kijken en geloof het of niet Jazzlynn heeft hem helemaal gekeken, begin tot eind! 
Wat moest je doen maar stel je steeds uit?
De babykamer. Heel slecht ik weet het. Ik wik het nu, of beter gisteren, af hebben maar de man des huizes verzint steeds een excuus.


Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten