dinsdag 24 maart 2015

Zwangerschap week 28

Deze week is er alweer niet zoveel bijzonders gebeurd. Maar wel veel leuke dingen gedaan. De kinderwagen is gehaald en Jazz ging uit spelen. En niet te vergeten onverwachte groeiecho.
Al heel de week voel ik me ziekjes; moe, niet lekker in de vel en misselijk. De laatste loodjes zijn ook al begonnen. En de babykamer is nog steeds niet af, grhmp.

Vorige week dinsdag was ik precies 28 weken zwanger tijdens de controle van de verloskundige. Alleen leek het niet allemaal goed. Uiteindelijk bleek er toch niet zo'n heel groot probleem te zijn maar moet ik wel in de gaten gehouden worden. Lees hier meer: controle verloskundige.

Als cadeau voor het korte gestress mocht ik een filofax uitzoeken. Nu was vrijdag deze geleverd. En ben ik een organizer en heel was maskingtape en karton rijker. 

Afgelopen donderdag was ik bij mijn beste vriendin. We zijn samen opgegroeid etc. Samen onze eerste zwangerschap meegemaakt en nu weer de tweede. Nee we spreken het niet af om samen zwanger te zijn. Al denken mensen wel dat we het gepland hebben. Jazz heeft zich vermaakt met haar zoontje en was uiteindelijk hartstikke moe toen we thuis kwamen. 

Zaterdag gingen we helemaal naar Apeldoorn om de ABC design Zoom te halen. Een aardig stukje. En dat voor een tweedehands kinderwagen. Maar hij is in goede staat beter als al het andere op marktplaats. En voor een heel zacht prijsje ook nog eens.

Zondag maakte ik met Jazzlynn en de hond een proefritje. En wat rijdt hij soepel! Meer hierover lees je van de week.

Als nu toch eens de babykamer af zou zijn dan ben ik helemaal gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten