donderdag 12 februari 2015

Vakantie

Jazzlynn en ik gingen 23 januari met het vliegtuig naar Aruba. Ondanks dat de tijd vijf uur verschild hadden we nergens last van. Wel waren we hongerig en moe van het vliegen. We zouden eigenlijk de 18e van februari terug vliegen. Maar vanwege mijn familie ben ik eerder terug gekomen. En ook een beetje vanwege mijn eigen situatie  (lees zo meer hierover)..


Ik had tijdens de vlucht heen en terug ook nog eens een fantastisch geweldig stil kindje. Landen en stijgen gingen vlekkeloos met haar. Ze vond het leuk en prachtig en werd er helemaal vrolijk van en dat terwijl ik iedere keer een schietgebedje deed.

We zijn twee keer naar het strand geweest en twee keer naar de stad. Ik heb niet al te veel kunnen doen vanwege mijn opgezette voeten. Ik kon langer als een week bijna niet lopen. Zo dik en pijnlijk waren mijn voeten. GEEN MOOI GEZICHT! 
 Buiten me voeten op en dat ik heel erg verbrand was hebben we het super leuk en gezellig gehad. Ik heb mijn schoonfamilie daar ontmoet en Jazzlynn natuurlijk ook haar oma.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten