maandag 19 januari 2015

TAG televisie serie

Ik kwam deze tag volgens mij bij Joyce of Angelique tegen. En ik was wel benieuwd naar jullie televisie serie ervaringen. En tags invullen is altijd wel leuk.


1. Wat was de eerste serie die je volgde?
De eerste serie dat ik echt volgde was Saved by the bell. En Keanen and Kell. Ze kwamen achterelkaar op Nickelodeon? 'vroeger'. Ik heb beide series helemaal gevolgd tot het einde. En om eerlijk te zijn kijk ik af en toe nog een aflevering via internet.

2. Wat is je favoriete serie ooit?
Deze is moeilijk voor mij want ik ben als ik de serie leuk vind gelijk hooked. Mag het ook een top 3 zijn? Heartland, ja oke ik las ooit een boek ervan en toen kwam er een Tv-serie en nu volg ik alles via YouTube. En wat dachten jullie van Gilmore Girls en Last Man Standing.


3. Wat is je favoriete koppel uit een Tv-serie?
Amy en Ty van Heartland. Het duurde heel een tijdje voor ze wat kregen en al helemaal verloofde. Nu is de verloving verbroken en hebben ze een break. Maar ze kunnen niet met en zonder elkaar. Ze hebben ruzie om de standaard dingen zoals financiĆ«le zaken en jaloezie speelt ook een rol. Ze horen gewoon bij elkaar. 

4. Met welke personage zou je wel eens op date willen?
Dean van Supernatural, he is just to fine.

5. Welke series volg je op dit moment?
Ik volg ze niet via tv maar via show box en youtube. Heartland, Mike and Molly en Last Man Standing. Oh en niet te vergeten the 100. Maar via tv volg ik alleen Celblok H!

6. Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Guys with Kids, het is gewoon hartstikke leuk. Camp, ik wil heel graag weten hoe het verder gaat. Orange is the new black. Zit al bijna een jaar te wachten op seizoen 3 en dat wachten is niet zo leuk meer.

7. Welke serie wil je nog graag zien?
Salam,  The OZ en Stalker. En er zullen er vast nog wel een paar zijn.  Maar alleen deze drie kan ik verzinnen. 

8. Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Van de meeste series wel want ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik ben van plan om in mijn verlof de eerste paar seizoen die ik volgde van Gossip Girl opnieuw te bekijken en dan waar ik gebleven was te gaan volgen. En anders Desperate Housewives of Ugly Betty.

9. Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Lost, eerst was het leuk en toen werd het saai en langdradig. 

10. Met welke personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Victoria van Mike&Molly, maar niet voor altijd hoor. Gewoon voor een dag zo zorgeloos en dom zijn. 


Wat is/zijn jullie favoriete series?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten