dinsdag 13 januari 2015

Zwangerschapsupdate week 18

Afgelopen week heeft papa je voor het eerst een klein schepje mogen mee maken. Mama is er achter gekomen dat ze last heeft van bekkeninstabiliteit. En de misselijkheid is weer terug. En het leukste van al over 6 dagen hebben we de 20 weken echo!



Au, bekken pijn!
Zoals hierboven al staat heb ik deze zwangerschap last van bekkeninstabiliteit. Niet heel erg leuk zeker niet als je boodschappen te voet moet doen. Of lang moet staan. Eigenlijk is bewegen helemaal niet leuk maar pijnlijk. Gelukkig doet het niet altijd pijn als ik mijn rust maar pak. Gelukkig kan ik wel veel slapen want wat ben ik moe.

Toch een babybump!
Ondanks dat mijn stoelgang eindelijk weer de oude is verdwijnt mijn buikje niet. Dus het is toch echt een babybump aan het worden. Bij Jazzlynn kwam het pas rond de 30 weken. Ik leek totaal niet zwanger buiten me gezicht dan. Mijn gezicht was wel opgezet. Nu krijg ik eindelijk een buikje en wat ben ik daar blij mee! Lekker showen en trots zijn.

Papa pesten is wel leuk!
Natuurlijk voel ik de kleine schoppen en bewegen maar dat is voor papa anders. Net als Jazzlynn laat dit kindje zich ook niet snel voelen. Maar het is gelukt papa heeft de kans gehad en gepakt. En wat is hij blij. Gelijk traantjes in zijn ogen van vreugde.

Oh wat is het heerlijk om zwanger te zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten