woensdag 14 januari 2015

Eten wat eigenlijk niet zo lekker is

 
Ik had even geen idee hoe ik de titel moest vormen. Maar wat ik ermee wil zeggen eten wat kinderen niet zo lekker vinden. Het gemiddelde kind dan. Ik ga het hebben over voedsel wat kinderen en dan voornamelijk jonge kinderen niet zo lekker vinden.  Wel vanuit Jazzlynn dr ogen.


1. Olijven
Ik vond ze pas vanaf mijn eerste zwangerschap lekker. Voor die tijd hoefde ik ze niet eens te zien of ik werd er al naar van. Maar Jazz eet ze op het snoepgoed is. Ze is er helemaal weg van. En ik doe het dan vaak ook gewoon bij een boterham als gezonde snack.

2. Okro Bravoe 
Oftewel Okersoep is een Surinaamse maaltijdsoep. De basis ingrediënten zijn de oker, de antroea  en de tajerblad. Het heeft een hele bittere smaak maar het is wel lekker. De meeste kinderen houden niet van bitter maar Jazz die eet het of het niks is. 

3. Spruitjes 
Wij zijn er niet weg van en eten het dan ook niet. Maar toen Jazz weg was heeft ze het gegeten en smullen dat ze deed.

Conclusie ze is een beetje gek. Nee ze is hartstikke lief en ik kan haar tot nu toe bijna alles te eten aanbieden zonder dat ze protesteert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten