maandag 12 januari 2015

De merkfan tag

Bij Joyce kwam ik deze tag in december ergens tegen en heb het toen opgeslagen in mijn favorieten om hem te gaan gebruiken. Gewoon om te gaan kijken voor mezelf of ik ook een bepaalde voorkeur heb. Hier gaan we dan.


1. Coca Cola of Pepsi 
Toch wel Coca Cola! Vroeger was ik wel gek op Pepsi maar Coca Cola is nu echt favoriet. Al haal ik om heel eerlijk te zijn alleen Coca Cola als ik weg ga in een klein flesje. Anders drink ik het ook niet vaak moet ik eerlijk zeggen.


2. Mcdonalds of Burger King 
Mcdonalds, zeker weten. Zonder twijfel kies ik daarvoor. Burger King is zo waterig in alles en de hamburgers van hun vallen altijd uitelkaar als je er alleen al naar kijkt. Nee doe mij maar de maccie. Is nog goedkoper vaak ook.


3. Nivea of Dove 
Hmm, moeilijk. Ik ga dan toch voor Dove. Nivea maakt mijn huid zo droog. Maar heel eerlijk ik koop haast geen Dove producten. Mijn vriend wel die is helemaal verliefd op het product. Dus ik zit er vaak wel mee opgescheept als mijn producten op zijn haha.


4. Etos of kruidvat 
De kruidvat omdat ik voor de etos verder moet reizen. Dat niet alleen, ik ga volgens veel mensen iets geks zeggen, ik loop altijd vast met de kinderwagen in de etos. Ik heb een kleine kinderwagen, nu nog dalijk natuurlijk niet meer, en kan heel makkelijk door de kruidvat heen rijden. En ik haal de luiers bij de kruidvat. 


5. Spa of Chaufontaine 
Ik zeg dan toch Spa. En dan vooral die groene. 

6. H&M of Zara 

H&M vanwege de betaalbare prijs. Bij de Zara hebben ze wel leuke dingen maar niet voor mij en als ik al iets vind is het iets te prijzig naar mijn zin. Zeker omdat ik helemaal hooked ben aan de H&M.


7. Essie of OPI 
Ik heb nog nooit een lakje gehad va OPI dus ik moet wel kiezen voor Essie. 


8. Xenos of action 
De Action, al heeft Xenos ook wel leuke dingen maar het kost ook wat. En zeker met huisdieren en kinderen waag ik me er niet aan want ik kan niet tegen vlekken of beschadigingen. Zeker niet als het ook nog wat gekost heeft. En ik moet zeggen de Action heeft niet altijd van die slechte kwaliteit. Het speelgoed wat daar van komt ziet er nog steeds beter uit als wat van de speelgoedwinkel komt. En dan ben ik nu heel eerlijk Jazzlynn speelt liever met het 'prul' van de action. Al mogen ze wel meer kaarsen in het assortiment nemen.


9. Febo of Bram Ladage 
De Febo is niet te eten vind ik. Bram Ladage is wel lekker op zijn tijd al smaakt het patat zo nu en dan naar kibbeling. En dat heb ik altijd al gehad. Geen idee waarom. 

10. Douglas of Ici Paris 
Ik vind de douglas luxe uitstralen en de Ici Paris heel kill ogen. Al ga ik liever naar de Ici Paris omdat er daar niet zo op je neer gekeken wordt. En het zal vast aan het filiaal hier liggen maar voel me er niet zo prettig.


11. Sportlife of stimerol 
Sportlife! Ik haal het standaard als ik het zie liggen.


12. Windows of Apple
Ik wil heel graag een Macbook hebben. Het lijkt me zo fijn ding. Ik heb zelf een Samsung Note 3 en ben daar wel tevreden over. Ik neem nooit meer een iphone, dat wel.


13. V&D of Bijenkorf 
Ik kom bij beide haast nooit. Zo nu en dan kijk ik rond in de V&D. Maar daar houdt het ook bij op.


14. Lays of Doritos
Hmm lastig. Doritos is op zijn tijd wel lekker maar met Lays heb je meer keus. Om die keuze te maken moet ik echt op de Chips afdeling staan haha.


15. Lidl of Aldi
Lidl ondanks de absurd lange en trage rij. Ik ben er veel goedkoper uit en je hebt meer keus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten