donderdag 15 januari 2015

Vakantie naar het buitenland

Bij vakantie komt veel kijken, zeker met (kleine) kinderen. Het scheelt dat we geen huisje hoeven te huren. En alleen een retour ticket terug naar huis. 
We kunnen niet met de boot, per spoor of weg. Nee. We moeten vliegen. De eerste keer voor mij (nee, ik lieg, als baby heb ik gevlogen) en natuurlijk voor Jazzlynn. Nu ben ik ook nog eens zwanger wat het allemaal nog spannender maakt. En ook zwaarder want Jazzlynn moet bij mij op schoot. Nu moet ik haar troosten als ze gaat huilen en dat terwijl ik om eerlijk te zijn ook bang ben. Maar we krijgen er wel zon, zee en strand voor terug.
We gaan naar one happy island op bezoek bij haar oma, tantes, oom en neefje. Buiten haar oom heb ik nog niemand real life gezien. Wel gesproken en via cam. Dit maakt het nog spannender. Al helemaal omdat papa niet meegaat.

Vandaag hebben we onze paspoort kunnen ophalen en morgen worden de koffers geleverd. We moesten wel nieuwe koffers omdat de oude een wieltje mist en de andere durf ik geen vlucht mee te doen. Die heeft zn beste tijd gehad. Deze koffers worden als opslag gebruikt in de kelder. 

Morgen worden de koffers grotendeels ingepakt en er wordt een lijst gemaakt met wat er nog gehaald moet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten