zondag 18 januari 2015

Zwangerschap maand 1

Omdat ik het een beetje laat liet weten ga ik van elke zwangerschaps maand ook een update online zetten. Natuurlijk moet ik vanaf 1 beginnen. Dus gaat de komende week elke dag een update komen ervan. Daarna gaat alles op maand. De week updates komen natuurlijk ook gewoon.
WEEK 4

Wat lijkt jou het fijnst aan moeder worden? De liefde die je aan je kindje geeft. In mijn geval dubbel, aan een eigenwijze dreumes en dit frummeltje. 
En het moeilijkst? Steeds minder tijd voor jezelf. In ieder geval dat lijkt me want er zijn er opeens twee die zorg van je vragen. We doen het natuurlijk met liefde maar Jazzlynn is nou niet het type dat zichzelf lang kan vermaken.
Wat maakt jou partner tot de ideale vader van je kindje? De liefde die hij geeft en dat hij er altijd voor zijn kinderen zal zijn. 
Het vruchtje in je buik begint vorm te krijgen en snel zal het hartje al gaan kloppen. 
Normaal weet je pas aan het eind van week 4 of je zwanger bent of niet. Ik wist het al met 4 weken en 2 dagen. Ik voelde me anders , zwanger. Ik heb dus een paar dagen voor mijn ongesteldheidsdag een test gedaan. Daarna nog 1 en toen een digitale. Ik kon het niet geloven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten