zondag 11 januari 2015

Wat mis ik het meest?

Wat ik het meest mis tijdens de zwangerschap. Ja, dat is wel een hele mooie vraag. Want veel dingen mag natuurlijk niet meer en dat allemaal voor een goed doel. 


Wat ik het allermeest mis js toch echt rauw vlees! Zoals carpaccio en filet American, het klinkt zo standaard.  Maar ja ik mis het wel.

Of wat dacht je van de energie eerst genoot ik van een boswande met Jazzlynn en de hond maar nu, nu lijkt het eerder een martel loop. Wat heb ik een last van met lopen en wat wordt je er moe van. Maar ik moet ook zeggen dat ik dan ook echt een paar uur wandel. Nu ga ik hooguit een kwartier omdat ik het anders niet trek.

Mijn normale slaaphouding want ondanks dat ik (nog) geen joekel van een buik heb, lig ik niet meer lekker. En een kussen tussen of onder je benen is ook geen  optie. Ik raak de kussen dan toch kwijt om vervolgens wakker te worden.

Maar binnenkort ergens nog wat ver weg en toch ook wel weer heel dichtbij is alles hopelijk snel weer voorbij. En kan ik alles weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten