dinsdag 16 september 2014

Studeren en mama

Als studerende moeder is het fijn als je regelmatige tijden hebt. Helaas is het de afgelopen weken veel geschuif en uitvallende lessen geweest. Dit geeft natuurlijk weinig structuur aan het dagelijks leven. Hoe ga je hier dan mee om?
Ik neem nu even een voorbeeld aan vandaag. Ik zou eigenlijk les hebben van 10.00 tot 13.00, 2 lesuren om precies te zijn. Haar theorie viel uit dus zou om 12.00 beginnen.  Sta je met je goede gedrag netjes om 11.55 voor het lokaal. Pas om 12.10 begonnen we  en om 12.40 waren we klaar omdat de docent het "zielig" voor ons vond vanwege het warme weer. We mochten nog lekker genieten van de nazomer. Allemaal heel leuk en aardig maar mijn dochter zit er wel voor op de opvang. En dat niet alleen mijn hele schema klopt nu niet meer.

Het zou voor mij een stuk makkelijker zijn als er niks uitviel. Gister was ik ziek thuis omdat ik een voedselvergiftiging had. Dus dacht vandaag een lekker dagje school te hebben. Niet dus. But hey that's life.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten