woensdag 17 september 2014

Mama en make up

Ik moest mijn make up bak schoonmaken omdat er een lipgloss gelekt was. Mooi moment om mijn collectie met jullie te delen. Ik draag niet altijd make up dus voor mij is dit hartstikke veel! Voor de beauty queens onder ons zal dit reuze mee vallen. 

De witte make up kwasten zijn van Eyes Lips Face. Ik vind dit zelf hele fijne kwasten. De grote blush is van de Hema en de kleine is van fizz. Dan heb ik nog een afro-kam, kapperschaar van de Kruidvat. En zo'n tenending,  geen idee hoe je dat ding nou eigenlijk noemt. 
Nagellakjes, elastiekjes,  eyeshadow pencils,  pincetten, "labello, nagelschaar en een parfummonster. En als je goed kijkt zie je de gelekte lipgloss op de bodem geplakt zitten.
Deze foto spreekt eigenlijk wel voorzich. De spiegel is van de kruidvat en aan de andere kant vergroot ie 3x. Hartstikke handig voor het epileren! 
Nepwimpers zijn soms super handig. Vooral omdat Jazzlynn mijn wimpers uittrekt. En mocht ik weer is een keer naar een festival gaan heb ik de extremere versie van een wimper. Verder zie je heel veel mascara, eyeliners en wenkbrauw potloden.  De sponsjes zijn weg die zaten onder de lipgloss.
Hier mijn lipgloss en lipstick collectie. En mijn oogzalf die ondertussen ook weg kan.
Alle foundation, BB creams oogschaduw enz. A Girls Best Friend! 

Nou dit was mijn collectie. Veel he! Voor iemand die niet altijd make up gebruikt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten