zondag 14 september 2014

Mama en studie #1


Ik volg sinds afgelopen week de kappersopleiding. En tot nu toe bevalt het me heel erg. Ik wou toen ik zwanger was van Jazzlynn de opleiding al gaan doen maar omdat ik dan al aan het einde van mijn laatste trimester liep heb ik het uitgesteld. En nu? Nu kan ik eindelijk beginnen!
Ik zal binnenkort mijn pakket laten zien en meer informatie geven erover. Is toch leuk om te weten wat je nu precies krijgt. Ook komt als het goed is begin volgende maand mijn speciale trolley. Ik zeul nu alles mee in een gewone koffer en een tas. Niet helemaal praktisch.

Jazzlynn gaat nu dus ook vier hele dagen naar de opvang. En ze is nog een beetje in de wen fase. Maar het gaat al steeds beter.
Voor mij is het ook wennen want ik zit niet meer heel de dag thuis met een baby. En in mijn klas bijna iedereen jonger als mij, gelukkig zijn er ook een paar oudere mensen. Dus dat scheelt wel. 

Ik kan eigenlijk nog maar weinig over de opleiding zeggen omdat ik morgen pas in week 2 begin. Maar hopelijk snel meer. Mama en studie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten