dinsdag 6 mei 2014

Welk badje?

Op zoek naar een badje is niet een van de makkelijkste dingen. Zeker niet als je je baby uitzet op bepaalde kleur of thema wilt hebben. Je hebt verschillende kleuren en thema's bijv; zebra, zeehond of Winnie the Pooh.  Wil je eigenlijk wel een badje of tummytub? Want de kleine kan ook in de wasbak, lekker ouderwets, of mee onder de douche. 
Ik heb mijn badje, tummytub, badzit, standaard en zeepbak van bebe jou (zie afbeelding). Ik wou graag een groen thema hebben. Want op dat moment wist ik nog niet wat het zou worden. Maar ik kon hem in de winkel niet vinden en dus ben ik via marktplaats gaan zoeken. En tada gevonden.  Voor een tientje kon ik hem meenemen. Alles zag er nog netjes uit een ben hem gelijk gaan schoonmaken. Ik heb nog steeds geen spijt ervan. Eerst dacht ik wat moet ik met een tummytub en ik moet toegeven dat ik het in het begin nog wat eng vond. Nu zit ze er zelf in. En speelt ze met dr walvisje.  Het zitje zorgt ervoor dat Jazzlynn niet al het water uit het badje gooit. Alleen het enige wat ik niet gebruik is het zeepbakje.  Maar ja ik kreeg het erbij. Als je het tweedehands haalt Let dan op oude zeep resten en beschadigingen.

Ik heb dan wel een bebe jou maar het badje van de hema is precies hetzelfde en hun badstop past ook op die van de bebe jou. Let wel goed op de kleine onderdelen deze kun je vaak nog wel aanschaffen maar bij sommige merken kan dat wel eens prijzig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten