maandag 5 mei 2014

Luier avontuur

Luiers, luiers en nog eens luiers. Als je kleine er is begint het luier avontuur pas echt. De ene luier lekt door, terwijl de ander juist stinkt. Oh en vergeet vooral niet die ene luier die je kleintje luier uitslag geeft.. Dit is ons luier avontuur. 
Ik kreeg toen ik zwanger was heel veel luiers van kennissen die nog over hadden. En ook van de luier taart. Het meeste wat ik kreeg was van het merk Pampers.  Naar mijn mening de meest rampzalige luiers die ik kan gebruiken bij Jazzlynn. Ze stinken onwijs erg, lekken snel door en vergeet vooral niet de luier uitslag wat het veroorzaakte. Ik was blij toen deze op waren. Toen kon ik aan de luiers van de Albert Heijn beginnen. Deze was een maatje groter van Pampers had ik het newborn maatje en van de Albert Heijn maat 1. Deze waren nog wat groot maar het ging wel en bovendien waren het maar 30 luiers, die waren zo op. Een voordeel was dat de luier uitslag wegging maar deze lekte ook flink door. De etos luiers heb ik ook nog gebruikt.  Deze gingen wel alleen stonken weer zo erg. Ik had bijna de hoop verloren in de luiers tot ik bij de kruidvat de actie zag. Luiers waren snel ingeslagen van de kruidvat.  Deze zijn perfect! Lekken niet door (oké,  met een spuitluier wel), stinken niet en ook geen luier uitslag. Toen Jazz in maatje 2 zat kreeg ik nog een halve pak van het Jumbo merk maar dit was ook geen succes.  Ik zweer op de kruidvat luiers! Jazzlynn zit nu ook nog eens in maatje 4. Wat gaat het snel!

Het is een heel avontuur om voor jou kleintje de perfecte luier te vinden. Het gaat niet om de prijs want duurdere luiers zijn ook niet alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten