zaterdag 3 mei 2014

Wat ik mis aan het zwanger zijn

Tijdens mijn zwangerschap kon ik niet wachten tot mijn prinsesje geboren werd en nu, nu wil ik weer zwanger zijn. Wat werkt dat toch raar!
Ik mis de schopjes en het gedraai zo. Al kon Jazz er wel wat van! Ze leek wel een kleine bokser.  Ook het gedraai van haar wat werd ik daar misselijk van. Je zag soms gewoon een hele rug naar de andere kant draaien. Maar ik mis het! Ik wil het weer.
Het getrap in mijn ribben. Mis ik dat? Ja en hoe! De dingen die je liever niet wilt hebben zoals de misselijkheid, moeheid, geen eetlust of juist een vreetbui. Dingen die je niet mag doen, eten of drinken. Ik neem het allemaal voor lief! 
Want wat mis ik het! 
En als ik zo naar Jazz kijk kriebelt het juist nog meer. Zo'n lief klein baby'tje! 

Heb jij al een kind? 
Zou je voor een tweede gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten