vrijdag 2 mei 2014

Nieuws: IVF

Een vrouw heeft in een vruchtbaarheidskliniek in Rome per ongeluk de embryo's van een ander stel gekregen. Ze is nu zwanger van een tweeling maar dus niet de moeder.

Dit kwam ik tegen via een topic op het zwangerschapspagina.nl.

Wat zou jij doen als je dit overkomt? Ik kan nu wel zeggen ik zou ze houden want ik heb er wel 9 maanden mee rond gelopen.  Maar aan de andere kant heb ik toch een idee van het zijn niet mij kinderen. Ik zou dus werkelijk niet weten wat ik zou doen? Ik zou wel heel boos zijn op de kliniek maar ze kunnen er ook niks meer aan veranderen.  Wat zal de kliniek zich dom voelen,  het is een klein, oké toch wel groot, foutje met zeer grote gevolgen.  Maar ik vraag me dan vooral af hoe ze het hebben kunnen verwisselen. 
Bron: lindanieuws

Wat zou jij doen en hoe zou jij er mee omgaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten