vrijdag 25 april 2014

Shoplog #1: Action

Voordat ik vandaag Jazzlynn ging ophalen was ik nog even de Action ingedoken.  Voor 8 dingen was ik nog een 10 euro kwijt. Ik ging eigenlijk voor 2 glazen. Natuurlijk kom ik met meer thuis dan nodig is.

Ik heb vast een barbiepop gehaald voor Jazzlynn. Ik wil namelijk veel dingen haken voor haar barbiepoppen. Nu kan ik vast beginnen met dingen zoeken en wat gaan uitproberen. 
 Ik word helemaal gek als ik mijn garde of ander keukengerei niet kan vinden omdat mijn vriend het misplaatst heeft. Extra handig om is te doen toch?
 Meestal haak ik tassen zo uit het hoofd maar ik zag er toch wat leuks instaan en dacht ach voor een keertje kan het geen kwaad. 
 Om mijn knuffel mee op te vullen heb ik vulwol gekocht. 
 Ik had nog een extra microvezeldoekje nodig en kwam een leuke tegen.
En hier kwam ik eigenlijk voor, 2 glazen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten