zaterdag 12 april 2014

Outfit of the day: meeting november mama's


De outfit of the day is een adidas trainingspak met adidas schoentjes. Helaas is t nog een beetje te groot maar ik vind het zo'n leuk pakje dat ik het toch niet kon laten. Vandaag is het namelijk een belangrijke dag!

Via zwangerschapspagina.nl heb ik er een paar digitale vriendinnen aan over gehouden. Onze kindjes zijn ongeveer dezelfde leeftijd en bijna allemaal in november geboren. Eén daarvan is op dezelfde dag als Jazzlynn geboren! En vandaag hebben we een meeting. Wegens privacyredenen noem ik geen namen en zal ik ook geen foto's van hun en hun kinderen plaatsen. Wel zal ik foto's van ons maken en alleen van Jazzlynn. Van de heen en terugreis. Dus vandaag of ergens van de week zal ik over de dag een post plaatsen.

Volg me ook op facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten