zondag 13 april 2014

Babyshower

Ik kreeg al heel vroeg een babyshower van mijn lieve inmiddels excollega's dit omdat er nog een collega zwanger was en die was veel eerder als mij uitgerekend. Ik was met de babyshower 19 weken en 1 dag zwanger. 9 juli zou ik de 20 weken echo krijgen.De babyshower was in het Zalmhuis in Rotterdam waar we heerlijk aan een High Tea zaten.
Het eten was heerlijk maar ik zat snel vol omdat ik van te voren vier pannenkoeken naar binnen had gewerkt. Ze hadden me namelijk wijsgemaakt dat ik een lunch moest lopen en daarom eerder moest komen om te werken. Nou allemaal leuk en aardig stonden ze met zijn allen me op te wachten en namen ze me mee, om eerst nog de andere zwangere op te halen, naar het Zalmhuis. Daar aangekomen deden we een paar babyshower spelletjes en genoten we van al het lekkers. Ik kreeg neutrale dingen want ik wist natuurlijk nog niet wat we kregen en ik dacht nog zo een jongen. Maar mijn collega die is weer in verwachting van een meisje, dus kreeg geslachtsgericht. Volgens mij is de zaak vervloekt er komen alleen maar meiden bij, haha.

 

Ik krijg gelijk weer trek in al die lekkere dingen, hmm. Sommige dingen mocht ik niet, vanwege de zwangerschap, maar voor de rest was het echt heerlijk! Kleine nadeel was dat je door een spelletje dat we daarna deden, babyvoeding raden, de smaak van het lekkers kwijt was. Maar het was een gezellige dag om zeker niet te vergeten.
Ik kreeg een neutrale noppies outfit voor de kleine.
Babyvoeding raden
Een collega die het cakeje wel heel erg lekker vond.
Andere zwangere collega.
Cadeautje uitpakken, jeej.

Volg me ook op facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten