dinsdag 3 maart 2015

Zwangerschap week 25

Meen je dit nou? Nee! Dat kan niet! Zo snel? Ja, ik ben nu toch echt al 26 weken zwanger. Nog zo'n 14 weken te gaan. Maar hoe verliep mijn week van 25? 
Week 25 kwam gepaard met heel veel plassen en rugklachten. Maar ook nog harde buiken. Ik was moe en kon niet veel doen. Ook kwam er een nieuw tv meubel, of nieuw - voor ons tenminste. Lang leven marktplaats! Daar moest de woonkamer een beetje voor verbouwd worden en natuurlijk staat de box er ook al.

Over de box gesproken. Jazz vond het nooit leuk om er in te zitten en vierde gewoon een feestje toen we hem uit elkaar haalde. Ze hield er echt niet van. En nu? Ja, nu vindt ze hem prachtig. Voor mij geeft de box nu een gevoel van het is bijna allemaal klaar. Want zoals jullie misschien ook wel weten houdt Jazz er ook niet van om in een ledikant te slapen maar wel op ons grote bed. Nu hebben we voor haar alvast een peuterbed gehaald. Kan ze daar in oefenen. Alleen nu moet dat ding nog wel in elkaar.

Nesteldrang is ook weer iets wat voor mij nieuw is want bij Jazz had ik dat niet echt. Nu maak ik elke dag schoon en doe ik zingend de afwas. En geloof het of niet het maakt me nu totaal niks uit dat Jazz besluit om dat net schoongemaakte tafeltje te besmeuren  met pindakaas of jam. Ik poets het gewoon opnieuw en nee niet alleen de dingen waar ze aan heeft gezeten maar gelijk weer alles. Ik wil zelfs de balkon helemaal gaan inrichten maar om het balkon te kunnen  doen moet t toch eerst even een goede 3 dagen droog blijven. 

Qua spullen hebben we bijna alles. Op de wagen na en wat jongensachtige beddengoed. Want zeg nu zelf een roze bedje voor een stoere meneer gaan natuurlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten