vrijdag 23 mei 2014

De kinderwagen

Mocht er een tweede kind bij komen dan zou ik het wel weten! Ik ga mocht ons budget het toelaten voor de Bugaboo Donkey! Ik vind het een prachtige kinderwagen en toen ik hem uitprobeerde dacht ik van dit wordt hem! Helaas liet onze budget het toen niet toe. 
De Bugaboo Donkey is geschikt voor 1 kind en 2 kinderen. Het enige nadeel vind ik dat het een brede wagen is want je hebt ook een duo wagen die "onder/achter elkaar" zit en dat is natuurlijk in veel winkels veel handiger. Maar je krijgt met deze wagen veel meer ruimte om je boodschappen in kwijt te raken. Mocht ik dit jaar zwanger raken dan ga ik opzoek naar mijn Bugaboo Donkey! Ik ben helemaal verliefd op deze wagen. Maar dan zul je net zien dat mijn oog op wat anders geraakt, haha.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten