maandag 19 mei 2014

Bobee luier- en verzorgingsdoekjeshouder

Toen ik dit tegen kwam dacht ik 'O my gosh,  wat een overbodige luxe!' Nu ik er over nadenk denk ik toch dat het wel een makkelijke uitkomst is in kleinere babykamers.  Of voor openbare wc's!  Al zullen hun er wel een geldslotje opzetten. 1.50 per luier en 20 cent per doekje.  Oké laat ik ze nu maar niet op ideeën brengen. Of bestaat zoiets al?
Voor bij Jazzlynn op de kamer zo dit een ideale uitkomst zijn. Ze heeft namelijk een kleine kamer en het is nogal passen en meten met luiers en dergelijke opbergen. Ik kwam deze tegen op www.zwangerschapspagina.nl bij de babyuitzet. Na wat raar kijken bedacht ik me dat het wel een handig iets zou kunnen zijn. Een overbodige luxe dat is het dan wel weer zeker. Maar ik loop altijd te pielen om een doekje te pakken en dan probeert Jazzlynn die natuurlijk ook weer af te pakken. Weg doekje want mevrouw moet en zal dat doekje krijgen. Koppig ding ook. Dus als het wat goedkoper zou zijn zou ik hem zeker in huis halen. Ik vind hem toch wat aan de dure kant voor een overbodige luxe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten