woensdag 16 april 2014

Uitzetlijst: wat wel, wat niet?

Gebruik je eigenlijk wel alles wat er op de uitzetlijst staat? NEE! In ieder geval dat is mijn ervaring. Ik ben blij dat ik naar mijn gevoel luisterde met alle spullen kopen voor de uitzet. Anders zat ik met 'nog meer zooi' in huis. Het is wel handig hoor zo'n lijst want sommige gebruiken echt alles of dingen die ik gebruik gebruiken zij weer niet. Zo is het voor iedereen verschillend.

Ik vind dat je van hydrofiele doeken nooit te veel kan hebben. Hier gaat het echt hard! Maar ik gebruik er ook één voor in de keuken, aparte was. Ik heb er in totaal 12 waarvan dus 11 van Jazz zijn. Ik droog haar daar vaak mee af omdat haar gewone baddoeken (2) dan of in de was zit of nat is omdat ze met die doek naar dr slaapkamer wordt gedragen, nat en wel.

Tummy tub het was dat ik die bij het badje kreeg anders had ik dat nooit genomen. Ik vind het zo onhandig! Tijdens de kraamweek moest ik hem gebruiken van de kraamvrouw en ben er al snel achtergekomen wat een onding het is.

Over tummy tub gesproken een badthermometer heb je ook niet nodig, gewoon zelf voelen of je het warm of koud vind. Ik heb hem met mijn babyshower gekregen en dat ding ligt eerlijk gezegd nog steeds verpakt en wel ergens in de kast.

Babykleertjes niet te veel in kleine maatjes kopen. Ondanks dat Jazz klein was met dr geboorte en lang klein bleef ben ik blij dat we meer grotere maten gekocht hadden. Want ik heb echt heel veel kleine kleertjes gehad. 

Een speen is niet alleen goed voor de zuigbehoefte maar ook om je kind rustig te krijgen. Ideale uitvinding.

En een flessenwarmer hebben wij niet eens, nergens voor nodig en het duurt volgens mij ook allemaal langer.

Zo zijn er nog veel meer dingen die ik zou kunnen opnoemen maar het doel van dit bericht is: volg je gevoel! Je koopt dan veel slimmer in en mocht je het later toch nog nodig hebben, dan kun je het altijd nog halen!

Volg me ook op facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten