maandag 7 april 2014

Jazzlynn: mijn babykamer


Jazzlynn heeft geen grote kamer maar alles past erin. En ik kan al haar spullen erin kwijt. Behalve het badje maar die staat in de badkamer. Er moet nog een nieuwe vloer in en andere gordijnen maar voor nu is hij klaar.

Ze heeft haar eigen wasmand zodat ik niet op en weer hoef te lopen. Op de commode ben ik helemaal verliefd want als ze daar uit gegroeid is kan de plank weg en heb je een gewone kast. Altijd handig!


De kangoeroe heb ik toen ik klein was gekregen van mn overgrootouders uit Schotland en er zat ook een klein baby kangoeroetje in de buidel maar die had ik vroeger kapot getrokken. Dus helaas niet meer compleet maar altijd leuk om door te geven. Het zeehondje ernaast is ook van mij geweest. 


Zo nu en dan slaapt ze in een slaapzak maar niet altijd. Ze ligt graag vrij om lekker te kunnen bewegen. Het bruine konijntje heb ik gekregen toen ik geboren werd, dus al bijna 21 jaar oud! Het muziekmobieltje wordt als ze gaat slapen weggehaald, alleen 's nachts.

Dit is dus de kamer van Jazzlynn al komen er nog veel veranderingen.

Volg me ook op facebook. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten