vrijdag 6 maart 2015

Waarom ik moe ben!

Waar ik eerst doorheen kon slapen is met moederoren niet te doen. Ik kon overal redelijk doorheen slapen maar nu totaal niet meer. En moet ik het doen met een middagdutje en die heb ik ook echt nodig. Maar wat is de reden dat ik niet tot weinig slaap?
Het zijn meerdere redenen, helaas.

Jazzlynn slaapt sinds we bezig zijn haar kamer te verbouwen bij ons in bed. Ze sliep eerst in de kleinste kamer, wat nu tijdelijk een rommelhok is, en gaat naar de grootste kamer. Als ze me niet wakker houdt met haar gesnurk dan stopt ze haar ijskoude voeten wel in me rug. Ze slaapt gewoon onder de deken en als ze het warm heeft kruipt ze er onder vandaan. Ze heeft het namelijk snel warm.

Is het Jazzlynn niet dan zijn het wel de bovenburen. Of ze hebben een feest, althans zo lijkt het. Of ruzie? Of de kinderen moeten zo nodig midden in de nacht gaan spelen. Overdag is het al een ramp want het is zoveel kabaal wat er van af komt. Maar wie ben ik om over de opvoeding te klagen. Maar als het af en toe wat zachter kan zou wel fijn zijn.

Een vriend die snurkt werkt ook niet mee.

Heb ik al verteld dat we in een flat wonen en de kattenbak op het balkon staat? Nee? Nou bij deze. De kat maakt je dus wakker als hij nodig moet. En heeft er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk zijn behoefte op te houden. Als ik eindelijk slaap maakt hij me wakker om naar buiten te gaan. En je moet wachten tot hij klaar is..

In de ochtend langer doorslapen gaat niet. De hond moet naar buiten, Jazzlynn moet eten en klaar gemaakt worden. 

Gelukkig neemt mijn vriend soms wat over maar die heeft vaak tot laat in de nacht gewerkt. Dus dat heeft ook niet veel zin.

De baby in de buik kan er anders ook veel van want die moet zo nodig midnight snacks hebben, haha. Of een hele feest in me buik houden. En niet te vergeten het maagzuur.

Af en toe de slaap in halen is heerlijk! Echt ik raad het iedereen aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten