maandag 30 maart 2015

Mommy Monday #4

Elke maandag komt er een Mommy Monday met de favorieten van de week. Van mijn favoriete snack tot film. Of iets anders.

Wat is je favoriete drankje van de week?
Thee maar wel met veel suiker. Normaal was het niet zoveel suiker maar nu moet het echt zoet zijn,
Wat eet je op het moment graag?
Ik wil saoto soep maken maar aangezien boven de pannen staan niet zo goed werkt met maagzuur moet ik het bestellen. Maar ze de bezorgdiensten hier leveren niet zo lekkere saoto soep. Dus ik eet bijna alleen maar bami omdat ik dat wel binnen kan houden. Ja niet zo lekker om te weten maar ik heb wel wat gevonden wat ik lekker vind en kan binnen houden. Maagzuur is niet leuk!
Wat lees je nu?
Ik wou een boek bestellen wat ik heel graag wil lezen, Maar hij was niet leverbaar op dat moment. Nu ben ik de naam van de auteur en het boek vergeten. Zwangerschapsdementie, wat doe je er aan?
Wat is je favoriete nummer van deze week?
Dat ene nummer in het voor stukje van The Fosters.
Waar baalde je deze week van?
 Dat het internet stoorde. Als je al internet had kwam je niet verder dan google zelf. Of een paar webshops om even snel wat te kijken. Ik kon haast niets. En mijn internetbundel is ook wat trager omdat ik over mijn normale te goed heen zat.. Nu bleek dat mijn wifi uit was terwijl ik een filmpje keek en daar is het dus aan op gegaan.
Oh en niet te vergeten dat ik zo moe ben. Onnodig moe. Ik val gewoon zomaar in slaap.
Wat moest je doen maar stel je steeds uit?
De boodschappen stel ik steeds uit. Vooral omdat ik veel vergeet, Dus haal nu alleen wat er nodig is. En omdat het zo druk is in de supermarkten heb ik geen zin in dat lange staan.


Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten