maandag 9 maart 2015

Mommy Monday #1

Elke maandag komt er een Mommy Monday met de favorieten van de week. Van mijn favoriete snack tot film. Of iets anders. 
Wat is je favoriete drankje van de week?

Ik weet dat het slecht is maar ik kan het niet laten staan zeker niet omdat het die vervelende maagzuur weg houdt. Deze week ga ik voor de Cola Light van de PLUS.
Wat eet je op het moment graag?
Poeh, alles eigenlijk. Maar het liefst eet ik een kaassoufflé uit de oven.
Wat lees je nu?
Ik ben opzoek naar een nieuw boek. Aan de andere kant wil ik gewoon een bibliotheek pas maar ik heb geen zin om een boek te verlengen omdat ik even geen zin of tijd heb op te lezen.
Wat is je favoriete nummer van deze week?
Stand by me en dat allemaal omdat ik met Lips en xfactor op de xbox er deze week echt goed in begin te worden. 
Wat voor film heb je gekeken?
We proberen nu 1x per week samen een film te kijken als Jazz op bed ligt. Gewoon als quality time en deze week is het the best man geworden. En geloof het of niet we hebben die al zo vaak gezien. Maar hij blijft leuk.

Wat moest je doen maar stel je steeds uit?
De vloeren goed dweilen. Ik veeg en stofzuig het nu steeds. Gewoon omdat ik geen zin heb om na het stofzuigen ook nog eens te gaan dweilen. En het stomme is dat we een witte vloer hebben. De grote vlekken die Jazz maakt met haar eten boen ik weg met een baby doekje.  Echt die baby doekjes - you gotta love them. Maar ik ga morgen toch het hele huis onder handen nemen.

Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten