dinsdag 24 februari 2015

Zwangerschap week 24

Week 24 van mijn zwangerschap was redelijk zwaar. Jazzlynn begint opeens met loslopen en terug "praten". Maar ook ik krijg het zwaar met de zwangerschap. Mijn blaas laat me vaak in de steek en mijn rug wenst dat hij zo weinig mogelijk hoeft te doen. Oh en niet te vergeten die harde buiken. 
Gister had ik een afspraak staan bij de verloskundige. Alles is goed en ik moet fysio overwegen vanwege mijn bekken. Ook moet ik vandaag bloed gaan prikken en een glucose drankje drinken. Bah, totaal geen zin in. Maar het is voor een goed doel! De verloskundige vindt trouwens ook dat het verstandig is om in het ziekenhuis te bevallen. En weg is poging 2 om thuis te bevallen. Over 3 weken mag ik weer terug komen voor controle en dan wordt mijn ijzerwaarde ook even gecontroleerd. Ik weeg nu 60.7 kilo. 4.1 kilo aangekomen,  dat is toch niks?

Harde buiken en rugklachten komen alleen voor als ik flink gelopen of gestaan heb. Ik probeer dit dus zo min mogelijk te doen. Natuurlijk zorg ik wel ervoor dat ik niet stil blijf zitten maar ik moet me niet te veel inspannen. Dan gaat alles redelijk. Niet geweldig maar beter. Met de zwangerschap van Jazzlynn was dit wel anders.

Over Jazzlynn gesproken je kan haar nu dingen vragen en ze antwoord met ja of nee. En dan meent ze het ook echt. Vooral bij de nee, haha. Ze knuffelt ook steeds meer en het loslopen gaat steeds beter. Nog even en ze rent het huis rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten