maandag 2 juni 2014

Slapen bij papa en mama

Een hele tijd ging het goed, Jazzlynn kon heerlijk in haar eigen bedje slapen, maar sinds een tijdje slaapt ze weer tussen ons in. Ik heb geen idee hoe ik haar weer in haar eigen bed krijg, Ze wordt gewoon weer wakker. Ze ligt nu weer naast me te slapen en ik ga haar zo weer proberen terug te leggen. 

Laten huilen heeft geen zin want ze gaat als het haar te lang duurt dr adem in houden. Je zou denken het is nog maar een baby en dat doet ze niet maar geloof me ze doet het.
Haar als ze slaapt pas in bed leggen heeft ook weinig zin want ze doet zodra je haar neer legt dr ogen open en zet het op een krijsen. Haar knuffeltje maakt haar op dat moment ook geen reet uit.
Oke hier gaan we dan! Ik leg haar nu in haar eigen bed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten