woensdag 11 juni 2014

Gaan voor een tweede

Mocht je van ZP komen dan weet je het misschien al. Wij gaan voor een tweede! Om eerlijk te zijn zitten we al in ronde 3. De vorige twee cyclussen waren regelmatig, 25 dagen. En hopelijk deze cyclus ook of liever gezegd ik hoop dat het deze keer raak is. Overal om me heen zijn kleintjes en pasgeborene en het begint steeds meer te kriebelen. Al helemaal als ik met Jazzlynn bezig ben.
Ik gebruik de app Mijn kalender om alles bij te houden, hiervoor gebruikte ik een andere app. Over deze twee apps schrijf ik binnenkort wat. Ik vind het namelijk redelijk goede apps in vergelijking met andere apps.

Maar om terug te komen op de laatste blogs. Jazzlynn wordt groter en de meeste meisjes willen een prinsessenkamer. Dus zocht ik inspiratie. Ook zitten er een paar babykamers tussen. Mocht het een meisje worden. En de 5x jongens babykamer was wat moeilijker mocht het een jongen worden wat dan? Vorig jaar dacht ik heel lang dat ik een jongen kreeg. Maar het werd een meisje en toen zat ik vol met jongensideeën. Nu zit ik vol met meisjesdingen. Arghh... Niet dat het erg is maar ik wil als ik een jongen krijg wat jongensachtige ideeën hebben. Het is alleen nog lang niet zo ver. Want wie zegt dat het nu al raak is? Wat zou ik nu toch graag in de toekomst willen kijken.

Wat kan gepland zwanger worden trouwens zwaar zijn. Zodra je op de wachtbank zit gaat de tijd ontzettend langzaam! En je zit op elk klein detail te letten en denkt terug aan je vorige zwangerschap. Ik heb me voorgenomen om deze ronde niet te gaan testen. Tot ik mijn NOD, Niet Ongesteldheids Dag, heb bereikt. Gaat het me lukken denk je?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten