donderdag 5 juni 2014

Difrax: handgreepfles

Ik ben om eerlijk te zijn geen grote fan van Difrax. Maar de handgreepfles is een geweldig product voor Jazzlynn. De spenen en S flessen vindt ze niks maar deze fles gelukkig wel. Ik was bij de kruidvat en zag deze fles en was eigenlijk gelijk verkocht. Ik kon namelijk nergens zo'n fles vinden. Maar om zo'n soort fles via internet ze gaan zoeken vond ik toch teveel moeite. Luiheid noem ik het maar.

Uit deze fles drinkt mevrouw wel netjes alles op. Maar uit de S fles vindt ze het maar moeilijk? Misschien omdat ze hem niet kan vasthouden? De kruidvat fles weer wel op een of andere manier. Nu wissel ik tussen deze twee flessen en het gaat gelukkig nog steeds goed. Jazzlynn wilt namelijk zo nu en dan toch zelf de fles vasthouden al lukt dat niet altijd zonder hulp. Dat maakt niet uit want ze probeert het wel!


De grijze Handgreep babyfles groot 240 ml is geschikt vanaf het moment dat je kindje rechtop kan zitten en graag zelf uit de babyfles wil drinken. Kinderen kunnen de fles gemakkelijk zelf vasthouden door de opening in het midden. Dit bevordert de ontwikkeling van de motoriek. Anti-koliek ventiel vermindert buikkrampjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten