zondag 18 mei 2014

Traphekje

We mogen dan wel in een flat wonen maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat we geen traphekje nodig hebben. We willen namelijk voor in de woonkamer een traphekje om de deur naar de gang te blokkeren. De andere deur richting de kamer die naar het balkon leidt kunnen we blokkeren met een tafel of de bank. Maar naar de gang is een ander verhaal. 
Ik zou natuurlijk ook de babyfoon in de woonkamer kunnen zetten om zo Jazzlynn te kunnen horen als ze gaat kruipen etc. Maar een traphekje lijkt me minder gedoe. De deur kan dan lekker open en ik hoor haar ook sneller naar mijn zin. Ik weet waar ze dan ongeveer is.  Alleen welk traphekje moeten we nou nemen?  Er is zoveel keus. Je kan een dicht hekje nemen en met spijlen. Ik zou zelf wel een dichte willen nemen maar die zijn dan ook weer wat duurder en ik vind het zonde als het dan ook nog eens snel kapot gaat. Maar voor onze hond ook weer veiliger aangezien meneer de hond redelijk lomp is. Die gaat geheid door de spijlen door zien te komen. Ook moet ik nog een andere kast halen voor de tv omdat ze anders de snoeren te pakken kan krijgen. Best veel werk als zo'n kleintje gaat kruipen.

Hebben jullie misschien een idee qua traphekje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten