dinsdag 22 april 2014

School


Vandaag moest ik weer naar school. Het blijft nog wat onwennig voor mij. Al helemaal vandaag omdat Jazzlynn zondag avond ziek werd en gisteren had ze hoge koorts. Echt ziek kun je het niet noemen want het komt door dr tandjes. Het gaat nu echt beginnen!

Ik was er totaal niet bij met mijn hoofd want ik twijfelde of ik haar wel naar de opvang moest brengen. Ze heeft het daar gelukkig wel naar dr zin gehad! Ik was gelukkig ook eerder klaar, 12 uur ipv 4 uur. Ik kon Jazzlynn dus eerder ophalen van de opvang maar ik was helemaal op omdat Jazzlynn om 2 uur bedacht dat ze wel even met me wou spelen. Ze was opeens helemaal vrolijk en wou eventjes niet meer slapen. Pas om 3 uur en zie dan maar weer in slaap te komen. Dus besloot ik nog even wat slaap in te halen.

Ze heeft het dus naar dr zin gehad! Ze heeft ook een moederdag cadeautje "gemaakt". Deze kwam ik toevallig in dr tasje tegen, goed verstopt. Ik laat hem pas met moederdag zien en laat hem nog even ingepakt zitten. Jazzlynn is vandaag 5 maanden, 1 week en 6 dagen. Precies 2 maanden geleden kreeg ze dr eerste fruit hapje. Vandaag kreeg ze voor het eerst een pyjama papje, 6 granen, en wat vond ze dat lekker! Ze werd er helemaal vrolijk van. Ze slaapt nu net een half uurtje dus ik kan nu lekker ontspannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten